Termeni și Condiții

Date cu caracter personal

Cum platesc ?

A.S.F.

ANPC

Info Utile

RITTER Broker ofera si consultanta in domeniul leasing-ului auto, al echipamentelor si in domeniul agricol.

 
RITTER Broker de Leasing este specialistul care are contracte de colaborare cu societati de leasing, in baza carora asigura consultanta pentru stabilirea celei mai avantajoase variante de leasing si intermediaza dosarul de leasing.
 
Accesul la un leasing prin intermediul RITTER Broker nu presupune costuri suplimentare din partea clientului, firma de leasing fiind cea care sustine serviciile oferite de brokeri. 
 
Scopul companiei noastre este de a oferi clientilor solutii optime de finantare in sistem de leasing financiar si operational.
 
 
Avantajul de a lucra cu RITTER Broker de Leasing:
 
  • Economie de timp
  • Posibilitatea alegerii celei mai bune oferte de leasing existenta pe piata.
  • Evitarea birocratiei
  • Flexibilitate
  • Solutionarea rapida a dosarelor de finantare
  • Reduceri de costuri
  • Scopul nostru este ca rezultatul obtinut sa serveasca cel mai bine intereselor dumneavoastra
  • Consultanta la cele mai inalte standarde
  • Documente necesare întocmirii dosarului de leasing
 
Persoane juridice
 
  • Cerere de finantare – formular standard
  • Situatie leasing-uri si credite – formular standard
  • Bilant + balanta luna iunie an curent
  • Bilant + balanta luna decembrie an precedent
  • Ultima balanta sintetica lunara, disponibila pe anul in curs ( in copie )
  • Certificatul de Inregistrare la Registrul Comertului ( in copie )
  • Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA ( in copie )
  • Statutul si Contractul sau Actul Constitutiv la zi ( in copie )
  • Carte identitate reprezentant(i) legal(i) firma si carte identitate persoana imputernicita sa semneze contractul de leasing ( daca este cazul ) ( in copie )
 
Persoane fizice autorizate ( PFA )
 
  • Act de identitate ( copie )
  • Adeverinta de practicare a meseriei, de libera practica
  • Autorizatia de functionare si/sau decizia de infiintare / inregistrare
  • Acte de identitate ale reprezentantilor legali si ale eventualelor persoane imputernicite, iar în cazul celor din urma imputernicirea ( copie )
  • Hotarare privind achizitia bunului ( in original )
  • Imputernicire pentru persoana desemnata sa incheie contractul de leasing, daca este cazul ( in original )
  • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare ( in original )
  • Declaratia de impunere finala pe ultimii 2 ani incheiati, declaratia de impunere anticipata pe anul în curs ( copie, dar se prezinta si in original pentru conformitate )
  • Registrul de incasari si plati pe anul în curs ( copie )
  • Cerere de finantare completata de catre client, cu toate informatiile necesare, semnata si stampilata in original
  • Alte documente ( copii ) ce pot atesta sursa veniturilor suplimentare ( declaratie venit global, contracte de inchiriere, etc.); se prezinta si in original pentru conformitate
 
In urma analizei efectuata de catre societatea de leasing, aceasta isi rezerva dreptul sa solicite informatii suplimentare daca este cazul.
 
RITTER Broker este alaturi de tine pe tot parcursul procesului de finantare si dupa livrarea bunului.
 
Pentru o oferta personalizata de leasing ne puteti contacta acum !

Leasing